Selasa, 19 Oktober 2010

alahai...ape la nasebbbb....

Erm...stat minggu nie rs tertekan sgt coz nengok pic kwn2 se batch dulu da konvo...rs jeles sgt ngn diorg 2...mne x nyer...aku xpat mrase segembire diorg menghabiskan study...tp semuanya sudah t'tulis...aku wat keputusan untuk berhenti dulu pon bukan ats desakan sesiapa....aku sendiri yg tanggung....ini bukan lah kesilapan yg t'besar dlam hidup...gagal sekali bukan lah gagal untuk selamenyer....kegagalan bukan bererti tamat semua perjuangn...huhu....Tahniah buat kawan-kawan yang da konvo...

Apa yang aku harapkan sekarang....adalah kejayaan dimasa datang...perjuangan belum selesai...harus d teruskan....harap, ape yg aku kejar nie...membuahkan hasil....hehe...

Hr nie...malam nie...kne siapkan jugak bisnes plan nie...janji dalam minggu nie...alamak, esok da masuk hr rabu...semua maklumat da siap d kumpul...cume nk cr ayat yg power2 je untuk padatkn isi...

Sebernarye...aku tensen giler ngan keje2 yg berlambak kt office 2...bukan merungut...tp makin lame dok kt c2...makin t'tekan...ntah ler...nape le prasaan aku kuat menyatakan yg aku seharusnya berhenti jew...tp...oh xmungkinlah...b'sabar je dulu....lom mase yer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan